Genfi autonäitusel toimuvad täiesti uue Kia pro_cee’d GT ja cee’d GT ning samuti Kia uusima sportliku linnakontseptsioonsõiduki maailma esmaesitlused. Samuti on pandud välja uus Kia Carens ning uuendatud Kia Optima Hybrid.

5. märtsil 2013 tutvustatakse Genfi autonäitusel „83rd Salon International de l’Automobile” täiesti uusi Kia pro_cee’d GT ja cee’d GT sportliku joonega sõiduautosid. Maailma esmaesitlusele tulevad veel Kia sportlik linnakontseptsioonsõiduk, täiesti uus Kia Carens ning uuenduse läbinud Kia Optima Hybrid.
Kia pro_cee’d GT ja cee’d GT on Kia uued esindajad Euroopa kõige kõrgema profiiliga turusegmendis ning on kaubamärgi kõigi aegade enim jõudlusele orienteeritud seeriaautod.
Ettevõtte presidendi ning peadisaineri Peter Schreyeri Euroopas kujustatud kahel mudelil on julge ja jõuline välisilme, LED-päevasõidutuled, kaks väljalasketoru, 18-tollised kergmetallveljed ning pilkupüüdvad punased pidurisadulad. Mõlema sõiduki jõuallikaks on uus turboülelaadimisega 1,6-liitrine otsepritsega (GDI) bensiinimootor võimsusega 204 hj ning väändemomendiga 265 Nm. Veojõud antakse esiratastele edasi üle kuuekäigulise käsikäigukasti, mis võimaldab Kia pro_cee’d GT-l ja cee’d GT-l kiirendada 0–100 km/h 7,7 sekundiga.
„Kia uute pro_cee’d GT ja cee’d GT maailma esmaesitlus rõhutab meie praeguse tootevaliku mitmekesisust ning kinnitab kaubamärgi loomulikku laienemist jõudlusautode turule, mis on Kia jaoks väga oluline samm edasi,” kommenteeris Kia Motors Europe’i peatootmisjuht Michael Cole. „Uus Kia pro_cee’d GT peaks võitma nende autojuhtide poolehoidu, kes otsivad oma uues autod stiili, jõudlust ja dünaamikat, ning samas lisab cee’d GT veel paraja annuse praktilisust neile ostjatele, kes eelistavad viieukselist mudelit.”
Uusi mudeleid peaks hakatama tootma Slovakkias Kia Zilina tehases mai keskel ning üle Euroopa jõuavad autod müüki alates aasta keskpaigast. Autode hinnad ja spetsifikatsioonid kinnitatakse müügi alguskuupäeva lähenedes.
Kia esitleb Genfis ka provokatiivset ja nobedat uut linnakontseptsioonautot. Ettevõttele iseloomuliku tiigrinina vormumisega üleannetuks, kuid samas sõbralikuks jõuliste joontega esivõre ja esitulede kombinatsiooniks, millest kiirgub iga nurga alt kiirust ja energiat, näitab see ideeauto Kia kindlaksjäämist suurepärase väljanägemisega autode disainimisele.
2012. aasta septembris Pariisi autonäitusel „Mondial de l’Automobile” avalikkuse ette toodud täiesti uus mahtuniversaal Kia Carens on disainitud ja projekteeritud moodsate perekondade vajadusi ja ootusi silmas pidades. Sõidukit iseloomustab sihvakas aerodünaamika, ettepoole nihutatud kabiiniasend, mis tagab mahuka siseruumi kas viie või seitsme istekohaga, ning arvukalt mugavus- ja turvafunktsioone. Järgmiste kuude jooksul kõikjal Euroopas müüki jõudva uue Carensi mootorivalikust leiab neli jõuallikat võimsusvahemikuga 115–166 hj ning CO2-heitega alates 124 g/km.
Kia Optima Hybrid on Euroopa esimene D-segmendi bensiinihübriidsõiduk, mille jõuallikaks on Kias välja töötatud tõeliselt uuenduslik 2,0-liitrist bensiinimootorit ja 30 kW elektrimootorit sisaldav paralleelhübriidsüsteem. 2013. aastaks uuenduskuuri läbinud sõiduki muljet avaldavad tulemusnäitajad – suurim võimsus 190 hj, kiirendus 0–100 km/h 9,4 sekundiga ja tippkiirus 192 km/h – saavutatakse nüüd veelgi tõhusamalt: kütusekulu on sektori juhtiv 5,1 l / 100 km (varem 5,4 l / 100 km) ning CO2-heide vaid 119 g/km (varem 125 g/km).
„Oleme väga uhked oma täiesti uue Carensi üle, mis toob Kia äärmiselt konkurentsivõimelise ja aktiivse eluviisiga peredele suunatud nüüdisaegse mahtuniversaaliga tagasi väga olulisse Euroopa autosegmenti. Uuendatud Optima Hybridi täiustatud hübriidjõuallika väiksema kütusekulu ja parendatud jõudlusega näitab kaubamärk aga jätkuvad pühendumist uute tehnoloogiate väljatöötamisele,” sõnas Cole kokkuvõtteks.