Kristjan Sooper, Autoleht (06.09.2016)

Kia Optima mudelivalik laienes sportlikkuse ja praktilisuse suunas moel, et nende kahe vastandina mõjuva omaduse vahel võib, aga ei pea valima. Nimelt täienes Optima versioonivalik
universaaliga ja GTmudeliga. Viimast, muide, kõigi aegade kõige võimsamat Kiat Euroopas, rüütatakse nii sedaani kui universaali vormi. Muidugi saab uut universaali ka vähem võimsate  mootoritega, kuid praktilisust ja sportlikkust ühendav mudel sündis. Õigupoolest täienes Optima mudelivalik kolmandagi versiooniga – margi esimese pistikuhübriidiga (vt lisalugu). Kia esimene keskklassi universaal Optima Sportswagon on sama pikk ja lai kui varem turule jõudnud sedaan, kuid õige pisut, 5 mm, kõrgem. 4,9meetrine universaal näeb välja sihvakas ja nagu 2,8meetrine telgede vahe vihjab, pakub lahedalt ruumi mõlemas istmereas sõitjatele.

Loe edasi klikkides pildile